Tilaus- ja toimitusehdot
Suostumus henkilötietojesi käsittelyyn
Tekemällä tilauksen hyväksyt henkilötietojesi käyttämisen. Katso tietosuojaseloste tästä.
TOIMITUSMAKSUT
Toimituskulut maksetaan tuotteen maksamisen yhteydessä. Tuotteiden lisätiedoissa on yleensä ilmoitettu tuotteen toimituskulut kotiinkuljetettuna. Viimeistään toimituskulut käyvät ilmi, kun tuote on siirretty ostoskoriin ja valitaan maksu- ja toimitustapa. Myös postiennakko ja postipaketti ovat mahdollisia toimitustapoja. Näiden kustannukset käyvät ilmi, kun tuote on siirretty ostoskoriin ja maksu- ja toimitustapa on valittu.
TOIMITUSAIKA
Tuotteiden toimitusaika on normaalisti 2-7 työpäivää, (lauantai, sunnuntai ja arkipyhät eivät ole työpäiviä). Ilmoitamme sähköpostitse tai puhelimitse mikäli toimitusaika poikkeaa selvästi normaalista. Pyrimme pitämään kaikkia tuotteita varastossa, jolloin tuote lähetetään heti tilauksen tultua tai maksusuorituksesta, jos tuote tilataan ennakkolaskulla. Mikäli tuotteella on kiire, suosittelemme varmistamaan toimitusaikataulun puhelimitse tai sähköpostitse.
TOIMITUSTAPA JA MAKSUEHDOT
- Tuotteet toimitetaan ns. kertatoimituksena, eli tilaus toimitetaan kun kaikki tilatut tuotteet ovat saapuneet.
- Toimitustapoina käytämme Itellan, matkahuollon ja Kaukokiidon tarjoamia palveluita.
- Tuotteet toimitetaan asiakkaan haluamaan osoitteeseen Suomessa.
- Vastaanottajalle ilmoitetaan tuotteen saapumisesta.
- Mikäli vastaanottajaa ei tavoiteta, palautuvat tavarat varastoomme, jolloin aiheutuneet kustannukset vähennetään kauppasummasta ja loppuosa palautetaan asiakkaalle.
Maksupalvelutarjoaja
Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.
Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
paytrail.com/kuluttaja/tietoa-maksamisesta
VAIHTO JA PALAUTUSOIKEUS
Palautusohjeet postipaketeille:
Ota yhteyttä sähköpostitse osoitteeseen info@jousetontrampoliini.fi tehdäksesi palautusilmoituksen. Palautusluvan saatuasi voit palauttaa tilauksen veloituksetta Postin asiakaspalvelupisteissä asiakaspalautuksena. Pakkaa palautukseen mukaan tilauksen mukana tullut lähete. Tuotteet tulee lähettää normaalina postipakettina.
Palautusosoite: Springsell Oy , Pajatie 4, 33960 Pirkkala.
Ostajalla on oikeus palauttaa käyttämättömät tuotteet 14pv kuluessa tuotteen vastaanottamisesta. Osalla tuotteista palautusoikeus on jopa 30 päivää. Palautettavan tuotteen tulee olla käyttämätön ja myyntikuntoinen. Palautus tulee lähettää alkuperäispakkauksessa huolellisesti pakattuna. Palautuksen yhteydessä rikkoutuneista tuotteista emme hyvitä mitään. Pyrimme käsittelemään palautukset viikon kuluessa siitä, kun tuote on saapunut meille.
Palautus on asiakkaalle ilmainen. Tuotteen/tuotteiden hinta palautetaan, mutta alkuperäisiä toimituskuluja ei hyvitetä. Mikäli tilaus on toimitettu ilman toimituskuluja, hyvityksestä vähennetään alkuperäistä toimituskulua vastaava summa.
Verkkopankki- tai luottokortti- maksun palauttaa maksunvälittäjämme Klarna Ab. Klarnan laskussa tuotteiden arvo hyvitetään ja toimituskulut jäävät laskulle.
Jos asiakas jättää noutamatta postitetun tuotteen, veloitamme asiakkaalta myös paluupostituksen.
TAKUUEHDOT
Springfree takaa tuotteidensa materiaalien ja valmistuksen laadun normaalissa kotikäytössä. Takuu ei kata normaalia kulumista, palovammoja, viiltoja tai repeämiä. Katso tarkemmat takuuehdot täältä.
– Takuu koskee tuotteessa takuuaikana ilmeneviä aine- ja valmistusvirheitä. Takuuaika ilmenee tuotteiden yhteydessä verkkosivuilla.
– Takuun voimassaoloaikana myyjä sitoutuu valintansa mukaan korjaamaan, vaihtamaan tai hyvittämään tuotteet, joissa tarkastuksessa todetaan tuotteen käyttökelpoisuutta oleellisesti heikentäviä valmistus- tai ainevirheitä. Tuotteen tai osan vaihtaminen uuteen takuun voimassaoloaikana ei pidennä alkuperäistä takuuaikaa. Takuun perusteella suoritetaan veloituksetta takuuaikana todetun takuunalaisen vian korjaus normaalina työaikana myyjän huoltokorjaamossa tai myyjän valtuuttamassa huoltoliikkeessä.
– Takuun perusteella ei korvata vikoja, jotka ovat syntyneet
- normaalista kulumisesta
- huollon laiminlyönnin seurauksena
- virheellisestä asennuksesta
- virheellisestä ja huolimattomasta käytöstä
- valmistajan suositusten vastaisesta käytöstä
- yrityksen vuokrakäytöstä
- muista ulkopuolisista tuotteeseen vahingollisesti vaikuttavista tekijöistä
- kilpailukäytössä
- takuu ei korvaa vaurioituneen osan aiheuttamia korjaus- tms. välillisiä kustannuksia
KULJETUKSESSA RIKKOONTUNEET TUOTTEET
Huolellisesta pakkaamisesta huolimatta kuljetuksen yhteydessä paketit voivat vaurioitua. Noudettaessa tarkista paketin kunto posti/matkahuoltovirkailijan läsnäollessa. Postin toimittaessa lähetystä, tarkasta lähetys jo kuljettajan läsnäollessa ja pyydä kuljettajaa merkitsemään rahtikirjaan Jos lähetys on vaurioitunut kuljetuksessa ja mikäli myös tilattu tuote/tuotteet ovat vaurioituneet. Ota myös yhteyttä info@jousetontrampoliini.fi sopiaksesi uuden tuotteen toimituksesta.
TIETOSUOJASELOSTE
Springsell Oy on sitoutunut suojaamaan yksityisyyttäsi ja haluamme tällä sivulla tiedottaa sinua henkilötietojesi suojaamisesta. Henkilötietojen käsittelyssä noudatamme Suomen lakeja ja asetuksia yksityisyyden suojasta. Verkkokauppamme käyttö ei edellytä erillistä rekisteröintiä, emmekä kerää millään tavoin henkilötietoja sivustojen selailun aikana. Sivujen käytön tilastoseuranta edellyttää joiltain osin evästeiden tai muiden rinnastettavien tekniikoiden käyttöä. On mahdollista, että sivusto ei toimi oikein, mikäli olet asettanut selaimeesi eston näiden tekniikoiden hyödyntämiselle. Tilastotietoja hyödynnämme palvelun kehitystyössä.